انتخابات 1396

به امید پیروزی جبهه حق.......

انتخابات 1396

به امید پیروزی جبهه حق.......

مروری بر انتخابات92

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ق.ظ

مرداد ماه سال 92 بود که حکم ریاست جمهوری حسن روحانی تنفیذ و  وی راهی پاستور شد.
دوسال و 9 ماه از ریاست روحانی می‌گذرد و او توانسته است به مهمترین وعده انتخاباتی خود عمل کند. وعده‌ای که با عملی شدنش روحانی را چند قدم به جلو پیش برده و محبوبیتی بیش از پیش در میان هوادارانش به دست آورده است. 

به گزارش انتخاب، اما یک سال مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 باقی مانده است و احزاب و جریان‌ها به تکاپو افتاده و به دنبال مطرح کردن خود در میان مردم و حضور پررنگ در عرصه انتخابات 96 هستند.

کرسی ریاست پاستور، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن رد شد و جریان‌های سیاسی فعال هر طور که شده خواهان به دست آوردن این کرسی هستند و بر همین اساس از هم اکنون به دنبال رایزنی های لازم برای حضور هرچه بهتر در انتخابات سال آینده هستند.

پس از انتخابات مجلس و شکست اصولگرایان، همه نگاه‌ها به انتخابات سال آینده معطوف شده است، دلواپسان و اصولگرایان به دنبال یک دوره‌ای کردن حسن روحانی و جبران شکست انتخابات های اخیر هستند. اما در طرف مقابل روحانی با برگ برنده برجام و توافق هسته‌ای توانسته است نظر بسیاری از طبقات جامعه را به سوی خود جلب کند و خود را برای 4 سال دیگر رئیس‌جمهور ایران ببیند.

در این شرایط اما مطرح شدن چهره های سیاسی مختلف به منظور حضور در انتخابات سال آینده آغاز شده است و نام هایی همچون روحانی، جلیلی، قالیباف و احمدی‌نژاد از جمله این چهره ها هستند که بیش از سایر سیاستمداران مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته اند و از  این افراد به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات 96 یاد می‌شود.

به گزارش نامه نیوز، به طور مثال به گفته بسیاری از تحلیلگران احمدی‌نژاد تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده است و با سفرهای استانی که همچنان ادامه دارد به دنبال دیده شدن و جذب رای است. علاوه بر احمدی‌نژاد و تحرکات‌اش در ذیل به فعالیت‌های برخی دیگر از این نامزدهای احتمالی اشاره می‌کنیمز

  • علی اکبری

نظرات (۱)

برگ بازنده ای به نام برجام!!!!!  
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی